Laatste kans STEUN- 3FM Serious Request

Start - 3FM Serious Request



 De laatste dag van Serious Request 2012 voor mij de beste editie ooit!
Geweldig hoe Nederland helpt...trots op Nederland maar ik schaam me rot voor de regering en speciaal voor de PVDA van Mark Rutte of de VVD verwacht ik helemaal niets..maar van de PVDA zou ik wel verwachten dat ze op het gebied van HULP als één van de rijkste landen van de hele wereld gewoon netjes blijven helpen zoals dat door Nederland altijd is gedaan.... Banken helpen en babysterfte bestrijden niet helpen? Dacht het niet..de recordopbrengst van dit jaar is een duidelijk teken voor de REGERING! Nederland dat zijn de Nederlanders niet de REGERING Politici komen en gaan maar Nederlands ontwikkelingshulp moet gewoon blijven bestaan... als het aan de PVV zou liggen zou er helemaal geen ontwikkelingshulp meer zijn.... Help deze actie help mee in de strijd tegen kindersterfte!  Click op de links hier onder of op het Serious Request Logo links!
Bedankt Giel dat je de minister duidelijk hebt gemaakt dat de Regering een verantwoorderlikheid heeft...jammer dat de minister en de PVDA te dom zijn om het te begrijpen... TROTS OP NEDERLAND! 

Bedankt aan iedereen die meehelpt het verschil te maken.

Lever jouw bijdrage


We need you! Je kunt op veel manieren doneren aan 3FM Serious Request. Maak hier je keuze! Of ga naar 3fm.nl/doneeroverzicht


Comments

Popular posts from this blog

Must watch Normal Is Over The Movie

Planetary Emergency